Livrare
Връщане на стоки
Оналйн магазин Тотал Пак предлага доставка до всяка точка на България. Моля прочетете надолу за информация относно процеса на доставка.
Доставка на стоки, закупени от Тотал Пак онлайн магазин
1. Поръчайте продуктите и заявете курер за доставка и адрес
2. Ние ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката по телефон
3. Изчакайте доставка на продуктите
4. Вземете Вашата поръчка от офис на куриер или я получете на посочения адрес
Потвърждаване на поръчката
След успешно направена поръчка на нашият сайт, оператор на Тотал Пак ще се свърже с Вас на посочения телефон за контакт за потвърждение на поръчката и уточняване на детайли по доставката. Информация запоръчката ще получите и на Вашият зададен email адрес. След като изпратим поръчката Ви по куриер, ще получите втори уведомителен email.
Крайна дължима сума
Всички цени, показани на сайта, са крайни и включват ДДС. Цената, която виждате изписана на сайта, трябва да заплатите на куриера при наложен платеж, на наш представител при безплатна доставка за град Добрич или при избор на някой от видовете електронни плащания (плащане с карта/банков превод).
Срок на доставка
Всички поръчки за територията на България, направени в работен ден до 15:00ч., се изпращат на същия ден по избраният от Вас куриер. Всички поръчки, направени след 15:00ч., се изпращат на следващия работен ден. Всички поръчки за територията на град Добрич се доставят в рамките на деня.
Безплатна доставка за град Добрич
Всички поръчки за територията на град Добрич са безплатни, без значение от тяхната стойност или тегло, и се извършват от наши представители.
Доставка с куриерска фирма
Всички доставки на територията на България се извършват с куриерски фирми Спиди или Еконт. При завършване на поръчката на нашият уебсайт ще имате възможността да изберете куриер и начин на доставка (офис на куриер, адрес или автомат).
Вземане на пратка от офис на Спиди или Еконт
Ако сте направили поръчка до офис на куриерска фирма Спиди, ще получите известяване от тях, че пратката е пристигнала при тях. Имате срок от 10 дни за да вземете пратката си от избраният от Вас куриерски офис, като след този период пратката ще ни бъде върната обратно.
Цена на доставка
Цената на доставка се формира на база тегло/размери на пратката и крайна дестинация. Цената на доставка може да разберете на екрана за приключване на поръчката в полето „Цена на доставка“.
Рекламация и връщане на стоки
Ние приемаме рекламация за за закупените стоки от онлайн магазиан ни в 14 дневен срок. Моля прочетете надолу за повече информация.
Вие като потребител имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 14 дни от получаване на стоката. Можете да се възползвате от опцията за рекламация по каквато и да е причина, ако сте променили своето решение за покупката. Стоките могат да бъдат върнати в случай, че те не са използвани освен за проба (функционалност на стоката, съвпадане на размер), не е увредена цялостта на опаковката им и е запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н. трябва да са на стоката), в който е получена и условията по чл.55 от ЗЗП.
Връщането и приемането на продукт може да бъде отказано от Тотал Пак в случай, че стоката не е в добър търговски вид. Това може да се изразява в: повреди по окомплектовката, следи от ползване, физически повреди и деформации на продукта, непълна окомплектовка на продукта или съпътстващата документация, доставена при поръчката.
Върнат от клиент продукт може да бъде компенсиран с възстановяване на сумата по предоставена от клиента банкова сметка в 30 дневен срок след приемане и одобрение на рекламацията на върнатия продукт от Total Pak. При изразено желание от страна на клиента, може да бъде извършена замяна с друг продукт/ продукти на същата или по-висока стойност, след като клиента доплати разликата в цената.
За да върнете продукт, трябва да го изпратите до или донесете в магазина ни на адрев:
ул. „Батак“ №5
гр. Добрич, ПК 9300
GSM. 0887 923 449
Закупените стоки за град Добрич можете да върнете по наш търговски представител. Закупените стоки за страната можете да върнете по курера, който сте посочили за доставка. Транспортните разходи по връщането на стоките са за сметка на клиента.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
За Ваше удобство пазаруването във TOTALPACK.BG не е обвързано със задължителна регистрация. След като сте направили вашия избор може да натиснете бутона „Бърза поръчка”. Тогава просто ще въведете данните които се изискват. Те няма да се съхраняват при нас и при следваща поръчка ще трябва да извършите същата операция на ново.
При пазаруване с регистрация Потребителят получава преимуществото, че еднократно въвежда своите данни, това негово действие му гарантира съхранение на данните за доставка и тяхното автоматично попълване при следващо пазаруване.
При регистрация клиентът си избира уникално име (user name) и парола, чието съхранение е лична отговорност. Лична информация, предоставена за Вашата регистрация, ще бъде използвана в съответствие със законовите изисквания в страната и нейното предоставяне от Вас е напълно доброволно. TOTALPACK.BG се задължава да не разкрива никаква лична информация на потребителите на трети лица. С предоставянето на вашия e-mail адрес при покупка от TOTALPACK.BG, вие автоматично се абонирате да получавате актуални промоции на Вашата електронна поща.
Телефон за поръчки в магазин TOTALPACK.BG е 0887 923 449.
Поръчката по телефон е удобна алтернатива на онлайн поръчката. Тя става след като клиента продиктува каталожните номера на продуктите, които е избрал, или ги назове по имена, както и данните нужни за доставка. Оператора ще изчисли стойността на поръчката докато клиентът е още на линията. При този вид поръчка не е нужно в по-късен етап клиентът да получи обаждане за потвърждение на поръчката.
Можете да заплатите поръчаните стоки в TOTALPACK.BG по следните начини:
- Наложен платеж: Заплащането на дължимата цена на стоката и разходите по доставката, става при получаването й от клиента при доставка от наш преставител или от куриер.Стоката може да бъде приета и от трето лице от името на клиента.
- С банков превод: Заплащането на дължимата цена на стоката става предварително по банков път на сметка. Доставката се извършва след получаване на банковия превод.
- С карта: Можете за заплатите цената на стоката директно на нашият сайт с Вашата кредитна или дебитна карта. Нашият уебсайт НЕ запазва финансова информация (номер на карта, тн.)
С всяка поръчка получавате стокова разписка и касов бон*.
*Касов бон не се издава в случай, че поръчката е заплатена по банков път на база проформа фактура.
Ако сте отбелязали, че искате фактура към поръчката, и сте предоставили необходимите данни за нея, ние ще изпратим и съответната фактура заедно с поръчката Ви. Това можете да направите като отговорите на въпроса “Желаете ли фактира” по време на завършването на поръчката Ви.
Ако сте решили да откажете направена поръчка, преди да сте я получили, не се колебайте да ни пишете по email или директно на телефон 0887 923 449.
Можете да възстановите своята парола по всяко време, използвайки опцията „Забравена парола” В полето „E-mail адрес“ въведете e-mail адресът, асоцииран с вашия потребителски профил в TOTALPACK.BG. Ще получите e-mail съдържащ линк и инструкции за въвеждане на нова парола на акаунта ви. Ако не виждате e-mail в своята пощенска кутия, проверете спам папката и се уверете, че писмото не е влязло там.
Орган за алтернативно решаване на потребителски спорове (орган за АРС) е всеки орган, независимо от неговото наименование, който е установен, осъществява постоянно дейност по алтернативно решаване на потребителски спорове и е включен в списъка по чл. 181п ЗЗП. Органите, признати за органи за АРС на територията на Република България, се одобряват със заповед на министъра на икономиката. АРС, в чийто обхват на дейност попадаме ние, е Комисията за защита на потребителите, гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517.
Спорове могат да се разрешават и чрез Европейската онлайн платформа за решаване на спорове (ОРС)